22 augustus 2010

Orange slice chair

Origineel van Artifort
Ik ben verliefd op de orange slice chair van Artifort. Hij zit superlekker en het ontwerp is strak maar speels tegelijk. De stoel is verkrijgbaar in vele kleuren. De stoel is al ontworpen in het jaar 1960 door Pierre Paulin, maar is nog steeds van deze tijd. Een tijdloos ontwerp die past in ieder interieur. Het origineel is verkrijgbaar vanaf € 925,00. Ik heb een tijd geleden bij Alterego design een goed en betaalbaar alternatief gevonden. De prijs is slechts €69,-. Hij is er niet in zoveel uitvoeringen als het origineel, maar voor de liefhebber zeker de moeite waard om eens te bekijken.

Alterego design

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben ze die stoel bij alterego design niet meer, als ik op de site kijk zie ik hem niet staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ze ook dolgraag willen hebben.Zie ze ook niet. Wie weet waar ze wel te koop zijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...