21 juli 2011

Shop4Design: Nieuwe collectie lampen @ Bijenkorf

Je ziet langzaamaan de nieuwe collecties in de winkels verschijnen. Terwijl de sale nog volop aan de gang is sta ik alweer te trappelen voor deze nieuwe collecties, zowel op het gebied van mode als wonen. Ik word blij van nieuwe collecties :-) De Bijenkorf laat sinds vandaag een nieuwe collectie Verlichting op haar site zien. Ik was erg benieuwd en heb meteen een kijkje genomen:


Flos hanglamp - 679 euro

Foscarini wandlamp - 299 euro

Lima vloerlamp - 259,95

Leitmotiv hanglamp - 499,95 euro

Foscarini tafellamp - 460 euro

Martinelli Luce tafellamp - 245 euro

Alle lampen zijn verkrijgbaar via www.debijenkorf.nl
Ik ben vooral fan van de nummers 2, 3 en 5. Wat vinden jullie van deze nieuwe collectie?

1 opmerking:

  1. Ik hou van de vloer lampen. Ze licht toe niet alleen saaie hoeken, ze licht een groter gebied dan een tafellamp, kunnen ze worden verplaatst, terwijl het toevoegen van hoogte en decoratieve rente. Ze hebben zelfs uit lichte kamer en je een minder kant of koffietafel nodig. Zoals elke meubelstuk, kunnen ze substantieel en zelfs imposant zijn.
    Industriële vloerlamp beoordeling Nederland

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...