25 februari 2011

Grappige designer items


Een hangende vissenkom
Naast het feit dat design mooi en origineel is, is het soms ook grappig. Het is misschien niet altijd praktisch, maar het ziet er leuk uit en het zijn spullen waar je langer naar zult kijken dan normaal. Hier een aantal van mijn vondsten:



 
Een tapijt in de vorm van keien
Kussens die er uit zien als grote stenen

Een transparante broodrooster

Een tandpasta dispenser
Een grappige kandelaar

De vissenkom is mijn favoriet! Ik vind het super origineel en het staat ook nog leuk aan de muur!

5 opmerkingen:

  1. De vissenkom is trouwens hier te koop: http://www.gadgethouse.nl/online_bestellen_914/silly-vissenkom-voor-aan-de-wand.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen een beetje zielig voor de visjes, maar ik vind het er wel mooi uitzien haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar kan je die mooie vloerkleed met stenen kopen???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LooksLikeDesign13 juli 2011 om 08:36

    Het vloerkleed is van de winkel www.2form.no. Ik weet niet of er verkooppunten in Nederland zijn. Ik heb wel een beige/naturel variant gevonden via www.wenz.nl.

    Het is een ontwerp van de designer Ksenia Movafagh!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...