28 februari 2011

Liebster Blog Award

Van mijn lieve zus heb ik de Liebster blog award gekregen. Echt super leuk! De award is bedoelt om bloggers met minder dan 300 volgers wat meer bekendheid te geven. Een leuke actie, want als beginnend blogger is het toch wel moeilijk om bekendheid te krijgen in het blog-oerwoud!


Ik vind het dus super dat mijn zus de blogaward aan mij gegeven heeft. Mijn zus, Pauline, heeft ook een superleuke blog. Ze houdt erg van koken en kan dat super goed. Als ik bij haar eet heb ik altijd het idee dat ik uit eten ga, zo lekker! Op haar blog deelt ze de lekkerste recepten en schrijft ze reviews over o.a. kookboeken en keukenapparatuur. Kijk maar eens op: http://uitpaulineskeuken.blogspot.com.


Daarnaast kan ze ook nog super goed taarten en cupcakes bakken. Ze maakt supermooie creaties en het is ook nog lekker ook! De taarten en cupcakes zijn te bewonderen op www.zoetenlekker.nl. Dus neem ook daar zeker even een kijkje!




De bedoeling is dat ik de Award ook aan 3 tot 5 bloggers uit zal reiken, die volgens mij de award verdienen. Ik heb de volgende blogs genomineerd:

Uit Paulines Keuken
Blog van mijn zus waar ze de lekkerste recepten op plaatst. Ook voor reviews van kookboeken en keukenapparatuur kun je hier terecht.

Live Love Laugh
Super leuke blog over beauty, mode en lifestyle. Deze blog vind ik er superleuk uitzien en ik vind de filmpjes fantastisch!

Kittehs Cupcakes
Ook een leuke blog over beauty, fashion en lifestyle! Ik vind de schrijfstijl erg leuk en de posts zijn origineel, net even anders dan de vele andere beautyblogs!


Wat moet je doen als je deze award ontvangt?

  • Maak een blogpost over de Award en link naar de persoon van wie je het ontvangen hebt.
  • Nomineer 3-5 van je favoriete blogs en laat hen weten dat ze de award krijgen.
  • Zet de award in je sidebar en laat iedereen weten dat je deze award hebt ontvangen.
  • En last but not least: blijf vooral bloggers volgen!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...