20 augustus 2011

How to: Budgetvriendelijk lounge terras

We hebben helaas nog geen mooie zomer gehad, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik hoop in ieder geval op een mooie nazomer. Ik woon zelf in een appartement en heb een klein balkon. Helaas heb ik alleen s'ochtends zon, dus ik zit er bijna nooit. Ik droom nog steeds van een mooi dakterras! Heerlijk loungen met een glaasje wijn er bij! Ik heb gezocht naar leuke items om een lounge terras mee te creeren, op een zo budgetvriendelijk mogelijke manier. Kijk snel verder naar mijn vondsten:


Loungeset van Leen Bakker, 950 euro

Vuurhaard van Leen Bakker, 279 euro

Terrasverwarmer van Leen Bakker, 99 euro

Parasol van Gamma, 48 euro

Terrastegel van Gamma, 5.99 euro

Verlichte Pot van 4udesigned, 139 euro

Flat ball van 4udesigned, 180 euro


Ligbed van Leen Bakker, 229 euro

Heb jij de beschikking over een mooi terras?

1 opmerking:

  1. Looks like design, maar veel stukken zijn ook design. Het is budgetvriendelijk als je een mooi salaris hebt. Voor mij nog steeds véééééééél te duur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...