2 juli 2012

Nieuwe blog

Hallo Allemaal,

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben is deze blog niet meer heel erg actief. Ik had het heel erg druk het afgelopen jaar en ik was eigenlijk niet zo tevreden met mijn blog. Ik kan er niet alles op kwijt wat ik er op kwijt zou willen. LooksLikeDesign beperkt zich namelijk echt tot het schrijven over interieur en design. Maar ik heb nog veel meer passie's en interesses, zoals fashion, beauty, food en travel. Ik heb daarom besloten een nieuwe blog te starten. Vanaf nu ben ik te vinden op www.veryberrymint.blogspot.nl.

Op VeryBerryMint zul je regelmatig artikelen vinden over fashion, lifestyle, beauty, travel, things to do etc. Ik zal op deze blog ook blijven schrijven over design en interieur. LooksLikeDesign blijft nog wel bestaan (you never know) maar ik zal hier geen artikelen meer plaatsen.

Ga dus snel naar www.veryberrymint.blogspot.nl. en volg me via Bloglovin!

Groetjes Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...